« | Home | »



Reklama w internecie

By Yeden | Wrzesień 9, 2007

Efekty, jakie przynosi dobrze dobrana reklama w internecie są niewspółmiernie duże w stosunku do wydatków biznesowych. Korzystają z tego firmy, zwłaszcza niewielkie, których nie stać na rozbuchane budżety reklamowe. W reklamie internetowej najpopularniejsze są dwie formy, linki sponsorowane w wyszukiwarkach i pozycjonowanie stron. Wyszukiwarki kierują na strony zdecydowaną większość ruchu internautów przeszukujących sieć w poszukiwaniu informacji, stąd taka popularność tych dwóch form reklamy. Linki sponsorowane to pomysł na szybkie rozpoczęcie reklamy serwisu internetowego i intensywny rozwój biznesu w sieci. Dośc szybko można je uruchomić i mieć wejścia z płatnych kliknięć. Jeżeli nie zależy nam na czasie, a chcemy trwałej promocji to kierujemy swoją uwagę na pozycjonowanie stron w internecie. Wcześniej robi się optymalizację strony, co ułatwia późniejsze pozycjonowanie i zmniejsza nakłady na tę operację. Potem trzeba zdobywać linki prowadzące do promowanej strony i to jest cała istota pozycjonowania. Poznanie metod linkowania do strony to klucz do pozycjonowania. Jest kilka źródeł dostępnych dla wielu pozycjonujących strony. Rozsądne korzystanie z nich doprowadzi do sukcesu. Można dodawać stronę do katalogów stron i to jest pierwsze źródło linkowania strony – dobre, bo katalogów jest mnóstwo. Nie tylko darmowe katalogi, ale również płatne, silne katalogi musimy wziąć pod uwagę. Kolejne źródło linków to strony presell page, które umożliwiają wpisanie artykułu z linkami w treści. Jest to coś bardzo podobnego do katalogów opisowych. Przy odrobinie szczęścia i pomysłowości możemy zyskać dodatkowe odwiedziny ze strony presell pages. Dobre linki możemy zyskać wymieniając się ze stronami, które mają zbliżoną tematykę i wysoki wskaźnik PR. Jeżeli nie chcemy wstawiać linków na swoją stronę to pozostaje nam zakup linków zamiast wymiany. Następna forma linkowania to systemy wymiany linków, które dają spore możliwości. Nie jest to forma dostępna dla wszystkich, ponieważ wymaga odpowiedniego zaplecza.



Kategorie: Reklama | No Comments »


Podobne do Reklama w internecie:

Comments