« | Home | »



Złota era Toyoty

By Yeden | Kwiecień 18, 2007

Nieczęsto się zdarza, żeby koncern przedstawiał prawie jednocześnie dwa nowe samochody i to w tej samej klasie. W tym roku zrobiła tak Toyota, a na dodatek uczyniła to w segmencie C, który w Europie ma największą sprzedaż – kto dużo sprzedaje w tym segmencie, może liczyć na zyski. Najpierw weszła do sprzedaży nowa Toyota Corolla, która od tej wersji w Europie będzie tylko w wersji sedan. Pod względem stylistyki niewiele się zmieniło, ale w tym przypadku to tylko zaleta. Tradycyjny klient tego modelu jest przyzwyczajony do wizerunku auta i nie lubi zbyt dużych zmian. Dostał więc to, co lubi, co jest dla niego najbardziej przydatne i nie znudzi sie po kilku miesiącach. Auto rodzinne, bezpieczne, dobrze wyposażone i dość dynamiczne. W tym segmencie są jednak klienci, którzy mają pieniądze mimo młodego wieku i nie chcą być utożsamiani z Corollą dla statecznych ojców rodzin. Dla tych klientów przeznaczona jest Toyota Auris, nowy Hatchback w segmencie C, nowa marka Toyoty wprowadzona do sprzedaży kilka tygodni po Corolli. Ryzyko opłaciło się, ponieważ obydwa auta odniosły duży sukces na polskim rynku, a na niektóre modele czas oczekiwania wynosi kilka miesięcy. W zanadrzu jest jeszcze odmłodzona Toyota Avensis i dwa mniejsze auta Aygo i Yaris, auta również popularne, ale klienci wolą poczekać na swoje wymarzone samochody. Wygląda na to, że nadchodzi „Złota Era Toyoty”



Kategorie: Samochody | No Comments »


Podobne do Złota era Toyoty:

Comments